Polski Serwer Służb Ratowniczych

Forum serwera MTA SA na temat Służb Ratowniczych

Nie jesteś zalogowany na forum.

#1 2016-07-18 15:01:21

inspektor
Administrator
Dołączył: 2016-07-16
Liczba postów: 22
Windows 7Chrome 51.0.2704.106

Rekrutacja na szefa pogotowia [OTWARTA]

Chcesz zostać szefem pogotowia? Napisz podanie tutaj! [sred])

Podanie ma byc długie i ma zawierać wszystko o osobie aplikującej, o karierze na serwerze oraz o doświadczeniu

Offline

#2 2016-07-18 15:58:17

Kantor
Użytkownik
Dołączył: 2016-07-18
Liczba postów: 1
Windows 7Chrome 40.0.2214.94

Odp: Rekrutacja na szefa pogotowia [OTWARTA]

Cześć.. Mam na imię Mateusz i mam 14 lat. Mieszkam w Inowrocławiu w woj. Kujawsko-Pomorskim. Jestem uczniem Gim. Nr 2 Imienia Józefa Krzymińskiego . Jestem kulturalny, pomocny oraz miły. Staram się pomagać nowym graczom. Interesuje się ratownictwem, rolnictwem i antyterrorystyką. Moją pasją jest fotografia.. Zwykła i ratownicza.. Jeżdżę na różne sesje po JRG i OSP. Prowadzę stronę swoich fotografii. Jestem również redaktorem na jednej ze stron o tematyce pożarniczej. Mam duże doświadczenie w ratownictwie medycznym. Staż na jednym serwerze SA:MP wynosi 3 miesiące.. Podczas 3 miesięcy nauczyłem się wiele o ratownictwie.. Moja ciocia jest pielęgniarką ale dużo się od niej dowiaduje. Często oglądam seriale typu Na Sygnale gdzie "ulepszam" się w ratownictwie. Aktualnie pracuje w KP PSP JRG 1 w SF .. Gdzie również dużo się dowiaduje o ratownictwie. Uczęszczam również na konkursy ratownicze gdzie również wiedza o ratownictwie medycznym jest potrzebna. Z dnia na dzień wiem jeszcze więcej..

Offline

#3 2017-02-13 01:29:49

TomSons334
Użytkownik
Dołączył: 2017-02-13
Liczba postów: 1
WindowsChrome 56.0.2924.87

Odp: Rekrutacja na szefa pogotowia [OTWARTA]